IDZ UK

Příjemce / partner projektu:
Society for All, z. s.
Kapacita: 40
Volných míst: 1
Datum konání: 26.08.2025, 8:00-16:00; 13.10.2025, 12:00-16:00; 10.11.2025, 12:00-16:00
Informace o akci:

Socio-emoční dovednosti

  • komplexní vzdělávací program zaměřený na socio-emoční učení RRRR (Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience) přináší sadu praktických příruček socio-emočního učení,?které byly vyvinuty v?Austrálii a?následně adaptovány pro české školy? 

  • metodika navazuje na stávající i nově plánované rámcové vzdělávací plány a otevírá klíčová témata, jako jsou silné stránky osobnosti, zvládání stresu a náročných situací, vyhledání pomoci, nebo gender a poznávání vlastní identity? 

  • šestnáctihodinové školení je koncipováno tak, aby jednotlivé bloky vždy usadily téma z?metodiky do kontextu rámcového vzdělávací plánu a pochopení jeho preventivní role a následně se v praktických ukázkách s učiteli prochází vybrané kapitoly metodik? 

  • školení vychází z toho, že škola může být klíčovým místem pro formování duševního zdraví, respektujících vztahů a pro prevenci násilí v?blízkých vztazích (jako součást proškolení je možné využít preventivních programů přímo pro studenty v tématu Blízkých vztahů bez násilí)? 

  • evidence based program přináší škole osvědčený nástroj?pro rozvoj emocionální gramotnosti napříč všemi ročníky? 

  • součástí konceptu je roční metodická podpora, která je opřená o evaluační data – nastavené cíle a jejich postupné plnění v předem daných setkáních – součástí aktivity bude i souhrn doporučení, pro následnou další implementaci? 

 

Příjemce / partner projektu:
Society for All, z. s.
Kapacita: 25
Volných míst: 1
Místo konání: Českobratrská 862/15, Teplice
Datum konání: 28.08.2025, 9:00-16:00; 29.10.2025, 9:00-16:00
Informace o akci:
Prosím kdykoliv před kurzem vyplňte následující dotazník:
 
 
Well-being 
  • program má za cíl seznámit pedagogy s konceptem well-beingu a jeho významem pro vlastní duševní zdraví a pracovní výkonnost i pro duševní zdraví a vzdělávací výsledky žáků 
  • školení well-beingu nabízí školám podporu při zavádění opatření pro systémovou podporu well-beingu žáků a pedagogů 
  • několikaměsíční proces zahrnuje úvodní proškolení sborovny spojené s identifikací stavu a potřeb školy a zpracování plánu podpory na školní rok podpory s dosažitelnými a měřitelnými cíli a jasně definovaným postupem implementace navržených opatření včetně stanovení odpovědnosti za jejich plnění
  • následné provázení probíhá formou reflektivních návštěv jedenkrát za čtvrtletí a online konzultací přibližně jedenkrát za měsíc v?délce jedné hodiny
Příjemce / partner projektu:
Society for All, z. s.
Kapacita: 25
Volných míst: 1
Místo konání: Čsl. Armády 1530, Most
Datum konání: 28.08.2025, 8:00-16:00; 29.08.2025, 8:00-16:00; 01.10.2025, 13:45-15:45; 03.12.2025, 13:45-15:45
Informace o akci:
Socio-emoční dovednosti
 
komplexní vzdělávací program zaměřený na socio-emoční učení RRRR (Respekt, Rozmanitost, Rovnost, Resilience) přináší sadu praktických příruček socio-emočního učení, které byly vyvinuty v Austrálii a následně adaptovány pro české školy
 
metodika navazuje na stávající i nově plánované rámcové vzdělávací plány a otevírá klíčová témata, jako jsou silné stránky osobnosti, zvládání stresu a náročných situací, vyhledání pomoci, nebo gender a poznávání vlastní identity
 
šestnáctihodinové školení je koncipováno tak, aby jednotlivé bloky vždy usadily téma z metodiky do kontextu rámcového vzdělávací plánu a pochopení jeho preventivní role a následně se v praktických ukázkách s učiteli prochází vybrané kapitoly metodik
 
školení vychází z toho, že škola může být klíčovým místem pro formování duševního zdraví, respektujících vztahů a pro prevenci násilí v blízkých vztazích (jako součást proškolení je možné využít preventivních programů přímo pro studenty v tématu Blízkých vztahů bez násilí)
 
evidence based program přináší škole osvědčený nástroj pro rozvoj emocionální gramotnosti napříč všemi ročníky
 
součástí konceptu je roční metodická podpora, která je opřená o evaluační data – nastavené cíle a jejich postupné plnění v předem daných setkáních – součástí aktivity bude i souhrn doporučení, pro následnou další implementaci
Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 25
Volných míst: 7
Datum konání: 08.10.2025, 8:00-18:00
Informace o akci:

Tento kurz je určen pro učitele středních škol, VOŠ a konzervatoří a zaměřuje se na rozvoj dovedností v oblasti krizové připravenosti. Důraz je kladen na praktické zkušenosti a spolupráci s integrovaným záchranným systémem (IZS), dále na oblast první pomoci a přežití v terénu. Účastníci se naučí reagovat v modelových krizových situacích, efektivně spolupracovat ve skupině a osvojí si nástroje, které mohou využít ve výuce i mimo ni.

Středa 8. 10. 2025 (dopoledne HZS UL, odpoledne UJEP)

8.30 – 9.00 Setkání účastníků, prezence (HZS Všebořice, UL)

9.00 – 12.30 Úvod do krizového řízení a role IZS (HZS UL)

12.30 – 13.30 Oběd

13.30 – 17.00 Bezpečnost a řešení mimořádných situací (AMOK), osobní bezpečnost (Policie ČR)

17:00 – 18:00 Diskuse, reflexe a ukončení denního programu

Čtvrtek 9. 10. 2025 (UJEP a okolí)

8.30 – 9.30 Setkání účastníků

9:00 – 12.30 První pomoc a zdravotnická příprava (ZS Ústeckého kraje)

12.30 – 13.30 Oběd

13.30 – 18.30 Orientace v terénu a základy přežití (KTVS UJEP)

18.30 – 19.30 Večeře

19.30 Zahájení nočního bloku a nouzové přespání

Pátek 10. 10. 2025 (Okolí UL)

8.00 – 9.00 Snídaně a setkání účastníků

9.00 – 12.30 Integrovaný praktický výcvik

12.30 – 13.30 Oběd

13.30 – 14.30 Závěrečné zhodnocení a reflexe

14.30 Ukončení kurzu

Doporučené osobní vybavení účastníků:

Poznámka k bezpečnosti: Veškeré praktické aktivity probíhají pod dohledem odborníků a v souladu s bezpečnostními zásadami. Před každou terénní nebo simulovanou činností budou účastníci poučeni o rizicích, použití ochranných pomůcek a pravidlech chování v krizových scénářích.

  • Spací pytel (spacák)
  • Karimatka
  • Čelovka nebo baterka
  • Nůž
  • Outdoorové oblečení a obuv
  • Pláštěnka nebo nepromokavá bunda
  • Osobní lékárnička (doporučeno)
  • Láhev na vodu / hydrovak
Příjemce / partner projektu:
Pedagogicko-psychologická poradna Ústeckého kraje a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Teplice, příspěvková organizace
Kapacita: 25
Volných míst: 3
Datum konání: 22.10.2025, 9:00-16:00
Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 20
Volných míst: 4
Místo konání: online interaktivní webinář
Datum konání: 21.10.2025, 16:00-19:00
Informace o akci:

Druhý workshop se zaměří na praktické využití AI nástrojů v konkrétních vyučovacích předmětech, pro administrativu spojenou s výukou a na zásadní otázku, jak přeformulovat způsob zadávání úkolů a domácí přípravy v době všudypřítomné AI. Naučíme se navrhovat takové úlohy, které využívají potenciál AI pro prohloubení učení, ale zároveň zachovávají kontrolu nad procesem a zabraňují pouhému kopírování výstupů. Probereme strategie podporující skutečné porozumění a rozvoj kompetencí žáků.

Témata:

Tvorba knihovny promptů a strategií pro různé výukové cíle

Inkluze a diferenciace – AI pro žáky se SVP, individualizace

Hands-on testování konkrétních nástrojů (obecné vs. specializované)

AI pro administrativu učitele – automatizace rutiny, generování zadání

Jak zadávat úkoly podporující reflexi užitečnosti AI

Právní rámec využití AI ve škole (GDPR, autorská práva)

Efektivní komunikace s rodiči o využívání AI

Výstupy: Učitelé si odnesou knihovnu promptů, šablony pro zadávání úkolů vyžadující reflexi procesu práce s AI, mapu pro praktické workflow a další rozšiřující materiály.

Příjemce / partner projektu:
Ústecký kraj
Kapacita: 30
Volných míst: 17
Místo konání: SŠ technická, gastronomická a automobilní Chomutov, Václavská 4153
Datum konání: 22.10.2025, 13:00-16:00
Informace o akci:

Praktické ukázky v oblasti sebeobrany, bojových umění. Možnost zapojení do praktických ukázek. 

Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 20
Volných míst: -4
Místo konání: Gymnastická tělocvična PF UJEP České mládeže 8, Ústí nad Labem
Datum konání: 23.10.2025, 8:30-16:30
Informace o akci:

Kurz "Drobné pohybové hry" poskytuje zásobník ihned využitelných aktivit pro oživení hodin tělesné výchovy s využitím běžně dostupných pomůcek. Účastníci si společně vyzkouší hry na rozvoj pohybových schopností, herních dovedností, spolupráce a kreativity. Naučí se, jak hry správně vybírat a organizovat, jak je bezpečně realizovat. Všechny prezentované aktivity jsou ověřené v praxi a vhodné pro školní tělesnou výchovu na střední škole.

Příjemce / partner projektu:
Ústecký kraj
Kapacita: 35
Volných míst: 18
Místo konání: Knihovna Ústeckého kraje, W. Churchilla 1974/3, Ústí nad Labem
Datum konání: 23.10.2025, 9:00-12:00
Příjemce / partner projektu:
Pedagogicko-psychologická poradna Ústeckého kraje a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Teplice, příspěvková organizace
Kapacita: 25
Volných míst: 10
Datum konání: 24.10.2025, 9:00-16:30
Příjemce / partner projektu:
Society for All, z. s.
Kapacita: 25
Volných míst: 16
Datum konání: 29.10.2025, 8:00-16:15; 30.10.2025, 8:00-15:15
Informace o akci:
Prosím kdykoliv před kurzem vyplňte následující dotazník:
Jeho vyplnění je nutné pro evaluaci projektu IDZ Ústecký kraj, ze kterého je kurz podpořen.
 
Trauma respektující přístup
 
  • Šestnáctihodinový kurz seznámí účastníky s principy trauma respektujícího přístupu a jeho uplatněním v praxi, naučí je rozumět důvodům náročného chování dětí a mladistvých.
  • Pedagogičtí pracovníci se zorientují se v postupu?včasné identifikace dětí ohrožených domácím násilím a možnostech následné podpory včetně zapojení do mezioborové spolupráce v regionu.
  • Díky praktickému nácviku si pedagogové osvojí funkční techniky a metody v práci s dětmi s náročným chováním, které mohou využít i k podpoře vlastní psychické pohody.
  • Součástí konceptu je roční metodická podpora, která je opřená o evaluační data – nastavené cíle a jejich postupné plnění v předem daných setkáních – součástí aktivity bude i souhrn doporučení, pro následnou další implementaci.
 
Příjemce / partner projektu:
Society for All, z. s.
Kapacita: 25
Volných míst: 16
Datum konání: 30.10.2025, 8:00-16:00; 31.10.2025, 8:00-16:00
Informace o akci:
Prosím kdykoliv před kurzem vyplňte následující dotazník:
 
Jeho vyplnění je nutné pro evaluaci projektu IDZ Ústecký kraj, ze kterého je kurz podpořen
 
Trauma respektující přístup
 
  • Šestnáctihodinový kurz seznámí účastníky s principy trauma respektujícího přístupu a jeho uplatněním v praxi, naučí je rozumět důvodům náročného chování dětí a mladistvých.
  • Pedagogičtí pracovníci se zorientují se v postupu?včasné identifikace dětí ohrožených domácím násilím a možnostech následné podpory včetně zapojení do mezioborové spolupráce v regionu.
  • Díky praktickému nácviku si pedagogové osvojí funkční techniky a metody v práci s dětmi s náročným chováním, které mohou využít i k podpoře vlastní psychické pohody.
  • Součástí konceptu je roční metodická podpora, která je opřená o evaluační data – nastavené cíle a jejich postupné plnění v předem daných setkáních – součástí aktivity bude i souhrn doporučení, pro následnou další implementaci.
 
Příjemce / partner projektu:
Ústecký kraj
Kapacita: 20
Volných míst: 4
Místo konání: NPI ČR Ústí nad Labem
Datum konání: 06.11.2025, 14:00-18:00
Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 20
Volných míst: 4
Místo konání: online interaktivní webinář
Datum konání: 11.11.2025, 16:00-19:00
Informace o akci:

Závěrečný workshop posune účastníky na expertní úroveň. Propojíme vše z předchozích workshopů do komplexních výukových celků a naučíme se vytvářet vlastní AI-podporované vzdělávací prostředí.

Témata:

Pokročilé promptování a orchestrace nástrojů/aplikací do funkčního workflow

Tvorba vlastních AI asistentů pro specifické výukové potřeby

Gamifikace výuky pomocí AI nástrojů

Vytváření multimediálního obsahu (prezentace, infografiky, podcasty, videa)

Projektové vyučování s AI – komplexní interdisciplinární projekty

Podpora nadaných žáků – individuální AI-asistované projekty

Filozofie společného objevování – učitel a žák jako partneři

Sdílení best practices 

Výstupy: Účastníci vytvoří vlastního AI asistenta a kompletní multimediální výukový modul.

Příjemce / partner projektu:
Ústecký kraj
Kapacita: 30
Volných míst: 22
Místo konání: SPC Rumburk, Sukova 870, Rumburk
Datum konání: 14.11.2025, 10:00-13:00
Příjemce / partner projektu:
Pedagogicko-psychologická poradna Ústeckého kraje a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Teplice, příspěvková organizace
Kapacita: 25
Volných míst: 13
Místo konání: Teplice, Lípová 651/9
Datum konání: 20.11.2025, 9:00-16:30
Příjemce / partner projektu:
Pedagogicko-psychologická poradna Ústeckého kraje a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Teplice, příspěvková organizace
Kapacita: 25
Volných míst: 12
Místo konání: Teplice, Lípová 651/9
Datum konání: 21.11.2025, 9:00-16:30
Příjemce / partner projektu:
Ústecký kraj
Kapacita: 30
Volných míst: -5
Místo konání: SPC Most, Dělnická 21, Most
Datum konání: 21.11.2025, 10:00-13:00
Příjemce / partner projektu:
Ústecký kraj
Kapacita: 26
Volných míst: 5
Místo konání: Ústecký kraj - budova "C", Stroupežnického 1326/16 400 01 Ústí nad Labem
Datum konání: 25.11.2025, 9:00-13:00
Příjemce / partner projektu:
Ústecký kraj
Kapacita: 26
Volných míst: 15
Místo konání: Ústecký kraj - budova "C", Stroupežnického 1326/16 400 01 Ústí nad Labem
Datum konání: 26.11.2025, 9:00-13:00
Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 20
Volných míst: 18
Místo konání: 3.01
Datum konání: 07.01.2026, 8:00-13:15
Informace o akci:

Kurz je zaměřen na využití simulační výuky jako prostředku pro zlepšení praktických dovedností žáků středních zdravotnických škol. Učitelé se seznámí s aktuálními metodami simulací klinických situací, naučí se efektivně používat moderní simulační přístroje a softwarové aplikace. Hlavní důraz je kladen na praktický nácvik, hodnocení výstupů a zavádění simulací, modelových situací a hraní rolí do výukového procesu s cílem podpořit aktivní učení žáků a připravit je na reálnou praxi ve zdravotnictví.

Aktivita se realizuje na Fakultě zdravotnických studií, Sociální péče 3652/13, 400 01 Ústí nad Labem (areál Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem). Více informace k realizaci aktivity získáte u koordinátorky aktivit Mgr. Barbory Váverkové barbora.vaverkova@ujep.cz.

Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 30
Volných míst: 27
Místo konání: Sociální péče 3652/13, areál Masarykovy nemocnice, Ústí nad Labem
Datum konání: 13.01.2026, 9:00-14:15
Informace o akci:

Kurz přináší učitelům středních zdravotnických škol nástroje pro efektivní výuku etických aspektů v rámci ošetřovatelské praxe. Skrze analýzu konkrétních scénářů a diskuzi o etických dilematech se učitelé naučí, jak podněcovat a vytvářet u žáků SZŠ vlastní úsudky a hodnoty v ošetřovatelském kontextu. Kurz se dále zaměřuje na podnícení diskuzí a reflektivní práci žáků, což posiluje jejich schopnost racionálně rozhodovat a jednat v souladu s etickými principy. Žáci tak získají prostřednictvím svých učitelů nejen teoretické znalosti v oblasti etiky, ale také praktické dovednosti v posuzování složitých etických situací a aplikaci principů do reálné praxe. 

Aktivita se realizuje na Fakultě zdravotnických studií, Sociální péče 3652/13, 400 01 Ústí nad Labem (areál Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem). Více informace k realizaci aktivity získáte u koordinátorky aktivit Mgr. Barbory Váverkové barbora.vaverkova@ujep.cz.

Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 30
Volných míst: 30
Datum konání: 13.01.2026, 13:00-18:15
Informace o akci:

Prakticky orientovaný workshop představuje myšlenkové mapy jako efektivní didaktickou metodu pro výuku na středních školách. Účastníci se seznámí s neurovědeckými základy fungování myšlenkových map a osvojí si metodiku jejich tvorby podle principů Tonyho Buzana, přední světové autority v oblasti výzkumu mozku a učení.

Workshop kombinuje teoretické poznatky s praktickými ukázkami aplikace myšlenkových map v různých předmětech - od zdravotnických oborů (anatomie, patologie, ošetřovatelství) přes psychologii a pedagogiku až po výchovu ke zdraví. Zvláštní pozornost je věnována využití myšlenkových map v přírodovědných, společenskovědních předmětech a jazykové výuce.

Účastníci si osvojí práci s digitálními nástroji pro tvorbu map a naučí se integrovat myšlenkové mapy s interaktivními tabulemi. V praktickém workshopu vytvoří konkrétní myšlenkové mapy použitelné ve vlastní výuce.

 

Tento workshop je vhodný pro všechny učitele středních škol, vzdělavatele a nadšence moderních přístupů ve vzdělávání. 

 

Aktivita se realizuje na Fakultě zdravotnických studií, Sociální péče 3652/13, 400 01 Ústí nad Labem. (areál Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem.

Více informoací k realizované aktivitě získáte u koordinátorky aktivit na FZS UJEP Barbory Váverkové barbora.vaverkova@ujep.cz. 

Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 15
Volných míst: 15
Místo konání: 2.03
Datum konání: 15.01.2026, 13:00-18:15
Informace o akci:

Podpora kritického myšlení žáků na středních zdravotnických školách je klíčovým prvkem vzdělávacího procesu, který se zaměřuje na rozvoj kritického myšlení žáků ve zdravotnických oborech. Poskytuje konkrétní strategie a nástroje, které podporují schopnost žáků kriticky posuzovat a analyzovat ošetřovatelské a zdravotnické informace. Kurz přináší inovativní formy cvičení, interaktivní scénáře a metody, které aktivně zapojují žáky do procesu zkoumání a hodnocení informací. Učitelům bude poskytnuta řada konkrétních postupů, jak provokovat diskuse, motivovat a podněcovat žáky ke kritickému myšlení. Podporujeme nové cesty pro zlepšení učebního procesu a jeho efektivity, což je klíčové pro další profesionální růst žáků na středních zdravotnických školách.

Aktivita se realizuje na Fakultě zdravotnických studií, Sociální péče 3652/13, 400 01 Ústí nad Labem (areál Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem). Více informace k realizaci aktivity získáte u koordinátorky aktivit Mgr. Barbory Váverkové barbora.vaverkova@ujep.cz.

Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 30
Volných míst: 27
Místo konání: Sociální péče 3652/13, areál Masarykovy nemocnice, Ústí nad Labem
Datum konání: 22.01.2026, 13:00-18:15
Informace o akci:

Tento seminář přináší učitelům středních zdravotnických škol konkrétní a efektivní postupy, jak systematicky vést žáky během klinické praxe. Skrze jasně definované strategie se aktivity zaměřují na nácvik reflexe s žáky, stanovování jasných cílů a hodnocení dosažených výsledků. Zároveň se učitelé zaměří na postupy vedoucí k podpoře osobního rozvoje žáků a dovedností vedoucích k využití teorie do klinické praxe. Učitelé se seznámí s postupy při poskytování konkrétní zpětné vazby a řešení specifických problémů, které mohou při klinické praxi či v reálném pracovním prostředí vzniknout. 

Aktivita se realizuje na Fakultě zdravotnických studií, Sociální péče 3652/13, 400 01 Ústí nad Labem (areál Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem). Více informace k realizaci aktivity získáte u koordinátorky aktivit Mgr. Barbory Váverkové barbora.vaverkova@ujep.cz.

Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 20
Volných míst: 16
Místo konání: 2.11
Datum konání: 23.01.2026, 9:00-14:15
Informace o akci:

Workshop Metody zážitkové pedagogiky ve výuce somatologie poskytnou učitelům středních škol a středních zdravotnických škol inovativní a interaktivní prostředky, jak efektivně vést výuku v oblasti somatologie. Tento kurz nabízí interaktivní cvičení anatomie, tvorbu case studií a simulace pacientských scénářů, které jsou klíčovými prvky zážitkové pedagogiky. Žáci jsou aktivně zapojeni, a prostřednictvím těchto metod jsou posilovány jejich praktické dovednosti v oblasti somatologie. Implementace zážitkových prvků do výuky pomáhá nejen žákům lépe porozumět učivu, ale také efektivněji aplikovat znalosti do praxe. Učitelé jsou vedeni k reflexi, což má za cíl zdokonalit výuku a prospěch žáků v celém vyučovacím procesu. Vytvoření inovativního a interaktivního vzdělávacího prostředí prostřednictvím zážitkové pedagogiky přináší značný rozvoj ve vzdělávání, zdůrazňuje udržitelnost praktických dovedností a motivuje žáky k aktivnějšímu a hlubšímu porozumění učiva, a tím celkově posiluje kvalitu vzdělávání na středních a středních zdravotnických školách.

Aktivita se realizuje na Fakultě zdravotnických studií, Sociální péče 3652/13, 400 01 Ústí nad Labem (areál Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem). Více informace k realizaci aktivity získáte u koordinátorky aktivit Mgr. Barbory Váverkové barbora.vaverkova@ujep.cz.

 

Příjemce / partner projektu:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Kapacita: 30
Volných míst: 30
Datum konání: 30.01.2026, 13:00-18:15
Informace o akci:

Workshop se zaměřuje na využití didaktických her a interaktivních metod při výuce zdravotní gramotnosti. Ukážeme vám, jak podpořit u žáků dovednosti jako týmová spolupráce, efektivní komunikace a řešení problémů – zábavně a smysluplně. Získáte konkrétní nástroje a inspiraci, jak oživit výuku zdravotní gramotnosti a výchovy ke zdraví a jak posílit angažovanost žáků v tématech, která mají skutečný dopad na jejich život a zdraví. Tento kurz je určen pro učitelé středních škol a středních zdravotnických škol, konkrétně předmětu Výchova ke zdraví. 

Aktivita se realizuje na Fakultě zdravotnických studií, Sociální péče 3652/13, 400 01 Ústí nad Labem (areál Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem). Více informací k realizaci aktivity získáte u koordinátorky aktivit Mgr. Barbory Váverkové barbora.vaverkova@ujep.cz.