Základní charakteristika

Informační systém EDU byl naší společností vyvinut na základě dlouholetých zkušeností z realizace vzdělávání dospělých s využitím moderních e-learningových technologií. IS EDU je webová aplikace, která umožňuje autorizovaný přístup pomocí moderních webových prohlížečů.

IS EDU umožňuje nastavit tyto základní konfigurace:

IS EDU je modulární informační systém, který lze nakonfigurovat dle aktuálních požadavků a potřeb organizace.

Podmínky pro poskytování systému IS EDU:

Seznam komponent systému IS EDU a jejich základní funkčnosti

IS EDU se skládá z několika komponent. Struktura těchto komponent umožňuje konfiguraci a nestavení systému dle požadavku objednatele. Seznam komponent systému a jejich základní funkčnosti:

Základní funkčnosti:

  • typy zpráv – nová, příchozí, odeslané,
  • možnost vytváření konceptů zpráv,
  • možnost vytvoření skupin příjemců,
  • obsahuje abecední adresář individuálních příjemců,
  • možnost připojení externích příloh,
  • možnost přesunu zpráv do koše,
  • zobrazení zprávy na emailu uživatele,
  • možnost odpovědi na zprávu přímo z emailu uživatele.

Základní funkčnosti:

  • přidání uživatele,
  • import uživatelů,
  • přiřazení rolí k daným uživatelům,
  • úprava detailu uživatelů dle požadavku objednatele (je konfigurovatelné).

Základní seznam rolí uživatelů:

  • Student,
  • Lektor,
  • Tutor,
  • Další role dle požadavků (je konfigurovatelné).

Základní funkčnosti:

  • vytvoření, import společností/škol (napojení na obchodní rejstřík),
  • možnost editace a zobrazení středisek/tříd pod společností,
  • možnost přiřazení uživatelů do společnosti, střediska společnosti,
  • možnost editace a zobrazení aktivit pod společností.

Základní funkčnosti:

  • možnost editace a zobrazení kurzů (seminářů, poradenství, atd.),
  • možnost přiřazení lektorů (tutorů) a účastníků kurzů,
  • možnost zobrazení kurzů na veřejném webu,
  • možnost editace a zobrazení harmonogramu kurzu,
  • možnost editace a zobrazení docházky na kurz,
  • možnost generování reportů (prezenční listiny, osvědčení, atd.) u daného kurzu,
  • možnost připojení příloh k danému kurzu (podepsané prezenční listiny, fotodokumentace, atd.).

Výukový e-text je členěn do témat. Každé téma může mít tuto strukturu:

  • Cíl: jakých cílů má být dosaženo,
  • Výklad: výklad k danému tématu,
  • Příklad: příklady k danému tématu,
  • Kontrolní otázky: kontrolní otázky k danému tématu,
  • Cvičení: cvičení k danému tématu,
  • Testy: testy k danému tématu.

Základní funkčnosti:

  • možnost editace a zobrazení e-textů,
  • možnost přiřazení uživatelů k vybranému e-textu,
  • možnost vytvoření realizace z e-textu,
  • možnost kontroly realizace e-textu.

Základní funkčnosti:

  • editace a zobrazení databáze testů,
  • organizování (seskupování) testových otázek do okruhů,
  • nastavení způsobu výběru testových otázek a realizace testů dle následujících parametrů:
    • nastavení počtu otázek testu pro automatický výběr z databáze testů,
    • nastavení požadované úspěšnosti v %,
    • nastavení míchání otázek/odpovědí pro každého studenta,
    • nastavení počtu pokusů pro realizaci testů studentem,
    • nastavení termínu od-do pro realizaci testů.
  • automatické vyhodnocování testů s možností úpravy počtu dosažených bodů,
  • možnost přidání komentářů k výsledkům testů,
  • možnost nastavování (automatické/ruční) stavů testů.

Základní typy testových otázek:

  • jedna správná odpověď,
  • více správných odpovědí,
  • přiřazování pojmů,
  • rozhodni o správnosti (ANO/NE),
  • doplň text.

Základní funkčnosti:

  • editace a zobrazení databáze úkolů,
  • organizování (seskupování) úkolů do okruhů,
  • možnost připojení příloh k úkolům,
  • nastavení způsobu výběru úkolů a realizace úkolů dle následujících parametrů:
    • výběr úkolů z databáze úkolů a odeslání studentům,
    • vytvoření nového úkolu a odeslání studentům,
    • nastavení termínu od-do pro realizaci úkolů.
  • možnost připojení přílohy k odpovědi na úkol,
  • možnost vrácení úkolu k přepracování,
  • ruční ohodnocení úkolů s možností nastavení počtu dosažených bodů,
  • možnost přidání komentářů k výsledkům úkolů,
  • možnost nastavování (automatické/ruční) stavů úkolů.

Základní funkčnosti:

  • možnost vytvoření sekcí pro dotazník,
  • možnost nastavení otázek a způsobu odpovědí na otázky (z předdefinovaných otázek) do jednotlivých sekcí,
  • možnost vytvoření vlastních otázek a způsobu odpovědi na tyto otázky,
  • možnost vyplnění vytvořeného dotazníku daným uživatelem (danou rolí),
  • nastavení termínu od-do pro vyplnění dotazníku,
  • automatické vyhodnocování dotazníků,
  • evidence nevyplněných a vyplněných dotazníků.

Základní funkčnosti:

  • možnost editace a zobrazení šablon pro reporty ve formátu rtf, docx, xlsx,
  • možnost připojení reportů na vybrané části informačního systému: aktivity, smlouvy, výkazy atd.,
  • možnost vygenerování reportu ve formátu docx, xlsx a pdf.